2012. július 18., szerda

Az élet falun tini szemmel...Avagy nem minden rózsaszín, csak úgy tűnik...

Írtam múltkorában falusivá válásomról, ide kattintva lehet feleleveníteni... Ebben azt meséltem el, hogy a gyerekek is megszokták és megszerették a falut. No mármost tini korú lányom ezt elolvasta, majd kissé "ki is akadt" ! / ki ismeri ezt a jelenséget? tini gyermek kiakadását? :))) / Bár annyira nem volt vészes, az ajtó csapkodásig nem jutott... Megígértette akkor velem, hogy leírhatja, szerinte hogyan történt a költözés, és ő bizony azért annyira nem lett falusi, mint családunk többi tagja.
Így jöjjön most az én tinim...:)

Egyik este anya összehívta a kupaktanácsot. Ekkor már tudtam, hogy ez semmi jót nem jelenthet. Tudtam hogy szeretnének elköltözni, de eddig úgy volt hogy városon belül. Amikor bejelentették, falura költözünk!!! megállt bennem a levegő, hogy lehet az hogy én aki már csecsemőkorom óta városban élek falura költözzek.:( Teljesen kivoltam, nem akartam faluban élni. A települést ahova költöztünk már ismertem, hiszen rokonok élnek ebben a faluban, de akkor csak néha voltam náluk és ez most teljesen más lesz, hiszen az életemet kell élnem itt. Elkezdtünk telkeket nézni, ez kicsit megnyugtatott mert mire egy ház felépül az legalább 1 év és addig is városi maradhatok!:D Találtunk egy telket ami először jónak is tűnt de aztán jöttek a gubancok. Így elindultunk hazafelé, amikor megpillantottunk egy eladó paraszt házat. Anya fel is hívta a kiírt számot és pár nap múlva újra eljöttünk hogy belülről is megnézzük. Beléptünk és mindenki egyből beleszeretett, ez még nekem is tetszett, így hát később meg is vettük és itt lakunk most.:P Fel lett újítva így még szebb mint akkor volt. Mivel a falu nincs messze a várostól maradhattam a régi sulimban, de így vonatoznom kell amit  nagyon nem szeretek.:( Gyakran vagyok bent a városban az unokatesómnál, iskola után szakkörökre járok. A nyár viszont jó, van nagy teraszunk és kertünk ahol nagyon jó kint lenni, ezt városban nehezebb volt megtenni. Én nem tudok teljesen falusi lenni úgy mint a szüleim vagy az öcsém, na ő teljesen beilleszkedett, vannak új barátai, már nem is nagyon emlegeti a régi pajtásokat.  Anyáékra picit még mindíg haragszom, hogy falura költözünk... ;) Ezért én úgy döntöttem, hogy faluban élő városi lány maradok :))


1 megjegyzés:

  1. :) Érthető. Ebben a korban a legnehezebb. Túl lesz rajta:) Talán már túl is van tényleg.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...