2012. július 9., hétfő

Innen inspirálódunk...

Akkor most elmesélem, hogyan kezdődött... Már említettem, hogy falusivá válásom előtt nem voltam egy kreatívmester, ha kellett valami, elmentünk az ikeába, és kész.:)
A házzal viszont jött a vágy valami másra. Éppen a hálószobát pakoltuk, rendezgettük, mikor azt éreztem, valami kéne... valami ami érdekes, ami más, amit mi csinálunk. Ez volt az első fuvallat...
És a sorsdöntő!
Már nem emlékszem mit pötyögtem be a gugliba, talán "ágy, hálószoba, kreatív", vagy valami ilyesmi vezényszavakat. És akkor ráakadtam Anitára. Weblapjának már a neve is, "inspirációk", megérintette akkor már erre fogékony szememet, agyamat.
Ágyvég deszkából! Ez az! És milyen egyszerű! Nem is mentem tovább, megtaláltam amit kerestem.



ezt találtam az inspiraciok.hu oldalon


A teljes blogbejegyzést itt találhatjátok meg. Irány a tüzép, vettünk deszkákat, mert akkor még nem volt régi kopott megmaradt deszkánk. Azt tudtam, hogy ilyet akarok, úgyhogy nem is csiszoltuk agyon a deszkákat, csak egyszerűen bekentük vékonyan tölgy színű páccal. Az egésszel megvoltunk egy délután alatt, és azóta is nagyon szeretjük.


ezt készítettük mi


No, innentől rácuppantam Anitára, és az inspiraciok.hu-ra :) Érdemes nézelődni nála, mert tele van jobbnál jobb kreatív ötlettel!
Nála láttam a falra rajzolt ablakot is, amiből lett az én variációm, amit már láthattatok is a blogon.  Valamint a hetekben szeretném megvalósítani, az alábbi képen látható képkeretet. Itt találjátok meg a bejegyzést erről az egyszerűen elkészíthető, de annál kreatívabb ötletről.




És a sornak még nincs vége, de nem árulok el mindent, tartogatok meglepetéseket is.
Szó mi szó, kedveljük Anitát, böngésszetek nála ti is!

Julia


Ide kattintva megtalálhattok minket már a facebookon is:)

Holnap megmutatjuk, hogyan építettünk teraszt. Tartsatok velünk!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...