2012. július 27., péntek

Piknikre fel.........!!!!

Mert piknikezni pokrócon igenis jó......Nem kell hozzá semmi különös dolog én például semmit nem vásároltam be hozzá , minden amit tálakra tettem itthon volt , maradékok, megkezdett darabkák.  Kenyér ugye általában van itthon, olíva olaj, fokhagyma, sajtok, paradicsom, máj krém  a kisebbikemnek , egy üveg vörösbor  férjecském gyűjteményéből.....
Megkértem a férjem  és a fiúkat , hogy egy plédet terítsenek le a fűbe .



terülj, terülj pokrócka :-)




Kockás mintájú recés serpenyőben kevés olíván mindkét oldalát a kenyérnek megkapattam ( ettől olyan guszta lett ). Pár gerezd fokhagymát tettem melléjük, hogy aki szeretné a kenyerére tehet pár húzásnyit :-)
Egy kis tálkába öntöttem olívát, sóztam, borsoztam ...... imádjuk " tunkolni " a kenyeret benne! Voltak maradék sajtok a hűtőben : mint kék penészes, egy zacskó mozarella, egy darabka camembert , ezeket egy tálra tettem. Nagy kedvencünk még a paradicsomos bruschetta   ami nem más , mint pirítós kenyéren felhalmozott paradicsom kocka sóval, borssal olajjal , bazsalikommal ( legalábbis mi így esszük ).






Drágám feláldozott egy üveg finom vörösbort a hangulat és az íz harmónia kedvéért.

Leültünk a pokrócra és beindult a piknikezés , nekünk nagyon ízlett. Gyors, egyszerű és nagyszerű...



Most, hogy kisütött a napocska remek  alkalom egy ebéd vagy vacsora kapcsán.....

Julie


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...